تاخیر داشتم !!!!!!

 سلام دوست جونام !!!

خوبید ؟ خوشید ؟ سلامتید ؟ چه خبرا ؟ چیکار میکردید ؟

چند تا چیز میگم و میرم . . .

1) یلدای سه روز گذشتتون مبارک . شرمنده دیر شد . . . شما به بزرگی خودتون ببخشید !

2) دیدید 21 دسامبرم اومدو رفت و هیچ اتفاقی رخ نداد !؟!؟!؟!؟!؟ من که مطمئن بودم . شما چطور ؟!

3) یادتونه تو یکی از پستام گفته بودم اونی که رفته یه روز برمیگرده ؟!!!

خوب به همتون تبریک میگم بازگشت آقا فرهادو 

من که وقتی داشتم برنامه ی 90 میدیدم رو هوا بودم !!!حالا شما رو نمیدونم 

چقدر خوش تیپ شده بود . چقدر شیک صحبت میکرد . چقدر . . . . 

خوب دیگه بسه . تموم شد !

تا درودی دیگر بدرود 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 3 دی 1391 ا 17:21 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.